تو یک حس ناب شاعرانه ای

که از چشمانت می تراود

که بر دلم که از خزان بی پایان عمر یخ زده است

جانی دوباره می دمد

تو یک حس ناب عاشقانه ای؛

که از صدای هم چون نسیم بهارانت

بر گونه خیس من می تابد

اشک شوق

فقط تو همان حس شاد بودنی

فقط تو حس ناب درخشیدنی

حس دوباره مهر و لطافت

بوسه های عاشقانه

همان توهم

همان گل زمستانی

همان مهر

همان زندگی

همان تــــو

......................

دلنوشته و نگاره :اَشـــکان

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پ.ن : کیفیت پایین نگاره ، به دلیل کم شدن حجم آن است .